søndag 30. august 2009

”Det spisser seg til”

i valgkampen nå registrerer jeg fra der pepper’n gror. Pølse-Hansen ”har full kontroll” når det gjelder å slanke Norges befolkning selv om han selv greide å legge på seg 17 kilo på like mange måneder. Nå jogger han flere ganger i uka… http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article3241240.ece

Mens Pølse-Hansen jogger, holder Fremskrittspartiet på med 100-dagersprogrammet sitt. Men de har altså ikke regnet ut hva programmet koster. ”På direktesendt TV ga Jensen inntrykk av at Frp hadde regnet på hva hele programmet ville koste. Overfor Aftenposten innrømmer hun at det er mange forslag partiet ikke har begynt å regne på.” http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article3241209.ece

Min hypotese (fra der pepper’n gror) er at de rett og slett ikke KAN regne i Fremskrittspartiet (dette kuriøse partiet som har sin opprinnelse i et glass eggelikør i Anders Langes tid). Jeg må understreke at dette kun er en hypotese som er løsrevet fra enhver form for virkelighet, altså en hypotese som ikke er helt ulik det famøse partiet hvis navn jeg misliker å ta i min munn uten å ha tannbørsten klar med en stor klatt Colgate.

Fra der hvor pepper’gror ønsker jeg lykke til i fortsettelsen av valgkampen. Jeg følger med fra her jeg er plassert ”bak mål”, og det er ikke umulig at det kommer flere ”bak mål”-innlegg.

Ingen kommentarer: