torsdag 17. november 2011

"2(3)bomstarter med PPG 06.30"

Ikke lett det her. Da jeg var ferdigrigget og hadde varmkjørt motoren, begynte det sannelig å trekke fra motsatt kant. Altså bakvind. Ikke så mye, Vindretningen i høyden var god. Jeg forsøkte likevel: Bomstart. Så ble det enda mer baktrekk på neste forsøk. Hadde liten lyst til å starte fra motsatt side i tilfelle jeg møtte den virkelige vinden med skjermen i tretopphøyde. Ny bomstart.

Nå var skjermen ganske våt av morgenduggen (duggpunktet ligger på litt over 20 grader). Jeg ville derfor bare gjøre et halvhjertet forsøk fra motsatt siden. Sannelig ble det enda en bomstart. Selv om jeg nå startet med Advance Epsilon 5. Kan hende blir det noen nye forsøk på ettermiddagen om det ikke er for folksomt på startplassen "min".

Ingen kommentarer: