torsdag 19. februar 2009

”Nye startforsøk rett utenfor Suntisuk”,


men det ble med forsøkene. Jeg tenkte jeg skulle starte fra den plassen jeg hadde ryddet, men vinden var for mye fra siden her (se bildet). I stedet flyttet jeg litt til høyre hvor de har planert for å dyrke ris senere.

Det var nok vind til baklengsstart, men da jeg var klar til å starte var det ikke mer enn at vingen løftet seg et par meter opp. Jeg ventet og ventet på en vindøkning som aldri kom. Så ble det to forsøk på å starte forlengs, men begge ganger var vinden litt for skiftende og skjermen trakk kraftig til siden.

Nå var jeg så svett og sliten at tunga nesten hang ut av munnen.. Dessuten var klokken godt over halv seks, og det ville uansett blitt en kort tur. Nytt forsøk i morgen fra Kok Noi, tenker jeg.

Ingen kommentarer: