tirsdag 16. november 2010

”Paramotor i Nang Rong – paragliding i Thap Boek”


Til helgen er det et paramotorstevne i Nang Rong, 50 kilometer herfra. Lenge siden jeg har fløyet nå. For ikke å falle helt ut, drar jeg dit. Om det blir flyging på meg er en annen sak, men jeg kan iallfall se på. I dag blåser det 25 knop fra NØ noen hundre meter opp.

Fra tirsdag til søndag i neste uke er det PG-konkurranse i Thap Boek i Petchabun-provinsen. Starten ligger opp mot 1.700 meter om jeg ikke har oppfattet det feil. Ikke langt unna er lavlandet som ligger på under 200 meter. Somprasong Pandum ringte meg i går og sa han var på vei dit for å sjekke flyforholdene før han skulle være med på konkurransen. Ikke umulig at jeg drar dit også. Begynner å bli litt flysugen nå, for jeg har ikke fløyet på to og en halv måned nå.

Ingen kommentarer: