onsdag 6. april 2011

”Nytt forsøk på konkurranse fra Khao Sadao”






Oppgaven i går og i dag var race to goal. Da jeg kom til start litt over 9 begynte vinden å stå inn. Det var sol og lite skyer, men siden meteorogrammet varslet to perioder med regn i dag, skyndte jeg på for iallfall å få en tur før dagen regnet bort. Piloten før meg er på video. Jeg startet som tredjemann i dag, dro mot høyre hvor jeg regnet med å finne noe løft. Det var imidlertid lite å hente. Søkte langt mot høyre, men kom bare lavere og lavere. Det ble en utelanding på et stort jorde uten plantevekst og en liten gåtur tilbake mot bilen som kom og hentet meg. HELT UTROLIG HENTETJENESTE I DENNE KONKURRANSEN. – så var det briefing og oppgave (bilde). En HG-pilot fikk også en liten flytur (bilde).Vinddummien startet 11 – det var vel da vi også burde ha startet. Da vinduet åpnet, bygget skyene og byger begynte å gå mot Khao Phrik. Det ble rask pakking for de (de fleste) som hadde lagt ut vingene (bilde). Igjen viste hurtigpakkesekken sin forteffelighet. Ny briefing på Phu Tawan halv tre, men dagen er nok blåst for konkurransen.

Ingen kommentarer: