onsdag 14. januar 2009

”Survival of the Fittest – en strøtanke til”


Nasjonal Samling innførte i juli 1942 Lov nr. 1 til vern om folkeætten (se http://www.aftenposten.no/nyheter/article2846612.ece). De mente at ti prosent av befolkningen, eller ca. 330.000 personer, var av så dårlig kvalitet at de burde steriliseres. I Europa var det visstnok bare i Tyskland at en lignende lov ble vedtatt under 2. verdenskrig.

Til Nasjonal Samlings forsvar (JEG forsvarer ikke NS!) må det sies at veldig mange tenkte slik på den tiden. Den hvite, ariske rasen måtte forsvares mot innblanding fra uønskede elementer. Det gjaldt å være ”blond som Hitler (kvartjøden (sier onde tunger) med svart hår), slank som Göring (han var feit og dvask) og velskapt som Goebbels (han med klumpfoten).”

Min påstand er at noe som ligner på fortidens ”vern om folkeætten” foregår i dag i skjæringspunktet mellom medisin og politikk, men mer i det skjulte. Når jeg ikke skriver mer om dette, men kun åpner døren til denne virkeligheten på gløtt, er det fordi bare tanken på massegravene, tilintetgjørelsesleirene og dødsmarkene i utallige kriger (men også sykehus og lignende institusjoner) fra fortid, nåtid og fremtid gjør meg uvel.

SMEKK! Da er døren smekket igjen. Så får dere se til å holde fred der nede i Midt-Østen og andre steder! Da vil sikkert både Gud, Jahve og Allah bli glade. Om de da eksisterer.

Når jeg ser på de stygge pekene de såkalte troende gjør mot hverandre, må jeg virkelig undre meg på om det kan være sant at Gud/Jahve/Allah skapte mennesket i sitt bilde. På meg virker det granngivelig som det må være omvendt.

SMEKK!

Ingen kommentarer: