lørdag 4. september 2010

”Mad Mike-metoden – nytt forsøk”

Etter å ha plukket ned noen bananklaser (jeg landet ikke i bananpalmene, men har av og til lurt på om jeg likevel skulle søke om medlemskap i det eksklusive Team Monkey Biz) fant jeg ut at vinden var grei for å teste ut Mad Mikemetoden en gang til.

Da skjermen lå der og nøt 30 + og sol, var vinden selvsagt ikke grei. Det rusket kraftig i trærne rundt meg på alle kanter fra de forskjelligste retninger. Et vinddrag i nakken fikk meg til å feste grepet på A-riserne. Akkurat da kom et vindkast fra motsatt retning og brettet forkanten av skjermen mot meg. Ikke lett det der!

Etter en del fyking frem og tilbake, fikk jeg nok. Men jeg har ikke gitt opp. Skal få til dette. Men det er nok en ide å ha et tak i bremselinene når jeg trekker opp med A-riserne.

Ingen kommentarer: